Tworzenie wyróżnika marki

Uncategorized
Lista życzeń Udostępnij
Udostępnij kurs
Link do kursu
Udostępnij na social media

O kursie

DATA: 10-11 września 2024 r. 

           15-16 października 2024 r.

MIEJSCE: Olsztyn, Koszary Funka

 

Tworzenie wyróżnika marki to szkolenie, którego celem jest  jest przekazanie teoretycznej wiedzy na temat tworzenia wyróżnika marki, ale również wyposażenie uczestników w praktyczne umiejętności i narzędzia, które pozwolą im skutecznie zarządzać wyróżnikiem marki w praktyce biznesowej. Uczestnicy poznają znaczenie wyróżnika marki jako kluczowego elementu strategii marketingowej, poznają podstawowe metody i techniki analizy rynku i konkurencji, poznają metody i narzędzia badania potrzeb klientów, a także zdobędą wiedzę i umiejętności w zakresie projektowania procesu tworzenia wyróżnika marki.

 

PROGRAM SZKOLENIA:

Dzień 1

Wprowadzenie

Moduł 1. Wprowadzenie do koncepcji tworzenia wyróżnika marki – część teoretyczna

Moduł 2. Analiza mocnych i słabych stron marki.

Moduł 3. Tworzenie mapy ekosystemu firmy – jakie wartości są istotne dla marki?

Moduł 4. Analiza otoczenia – dlaczego analiza konkurencji, analiza trendów i mapa kontekstu są istotne w kreowaniu wyróżnika marki?

Dzień 2

Wprowadzenie – podsumowanie wniosków z dnia poprzedniego

Moduł 5. Poszukiwanie propozycji wartości – do czego służy kanwa wartości

Moduł 6. Tożsamość marki – tworzenie wyróżnika wartości (z uwzględnieniem wartości biocentrycznych)

Moduł 7. Wartość marki na tle konkurencji – do czego służy krzywa wartości?

Moduł 8. Miejsce wyróżnika marki w modelu biznesowym firmy, z uwzględnieniem zielonych innowacji

 

WARSZTAT POPROWADZI:

Piotr Wasyluk – właściciel firmy Wasyluk Projektowanie Kreatywne.

Doktor nauk humanistycznych i nauczyciel akademicki z wieloletnim doświadczeniem dydaktycznym. Moderator design thinking.

Jest specjalistą i praktykiem w zakresie projektowania ekosystemów usług, modeli biznesowych i nowoczesnych marek. W procesie projektowym skoncentrowany na wartościach i tworzeniu rozwiązań z wykorzystaniem trendów. Prowadzi warsztaty i doradza firmom w zakresie dostosowania produktów i usług do trendów.

Analityk trendowy, trendwatcher i projektant, który wiedzę o przyszłości wykorzystuje do tworzenia innowacyjnych rozwiązań w organizacjach. Autor kilkudziesięciu opracowań trendowych dla firm, branż i instytucji publicznych. Współtwórca jedynego w Polsce kierunku studiów Analiza i kreowanie trendów na Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim w Olsztynie.

Autor raportów trendowych, m. in. „Blockchain. Raport o trendach”, „Edukacja przyszłości”, „Raport rynku nieruchomości 2020-2021”, „Trendy 2021”, „FemBook 2022”. Autor analiz trendowych dla m. in. PKO S. A., Freedom Nieruchomości, Taranko Meble, ARTRO-KLINIKA BIELECKI, Motors, S-Key, Sealife, Phenomen Studio, ZETO, Krozmet, Oddział Transplantologii WSS Olsztyn, i in.

Autor wielu publikacji naukowych, m. in. „Trendy : interpretacje i konfrontacje”, „Wykorzystanie trendów w projektowaniu produktów i usług turystycznych na przykładzie Szlaku Kopernikowskiego”, „Customer-centricity in designing. Application of design thinking methodology in creating educational soliona at the University of Warmia and Mazury in Olsztyn”.

Twórca autorskiej metody projektowania z wykorzystaniem trendów – praktycznej analizy trendów,

Twórca i redaktor profilu FB: @Dragonfly perspective

Więcej