WYRÓŻNIK MARKI DLA SZKÓŁ. Nasze ostatnie doświadczenia z pracą dla szkół pokazały, że każda z nich posiada wyjątkową wartość, która odróżnia ją od innych placówek. Zaczęliśmy o tym dyskutować i doszliśmy do wniosku, że każda szkoła mogłaby wypracować własny WYRÓŻNIK MARKI.
❓Czym jest wyróżnik marki?
To unikalna wartość, zestaw cech i wartości, które odróżniają firmę, przedsiębiorstwo lub organizację od innych instytucji działających w podobnym obszarze. W przypadku SZKÓŁ, taki wyróżnik mógłby być jej ZNAKIEM ROZPOZNAWCZYM, dzięki któremu szkoła buduje własną tożsamość, a w konsekwencji, swój obraz w oczach uczniów, rodziców lub otoczenia społecznego.
❓Czym mógłby być wyróżnik szkoły?
- tym, co o szkole myślą jej użytkownicy i partnerzy
- sumą obietnic, które składa szkoła swoim użytkownikom i partnerom
- tym, co jej użytkownicy intuicyjnie czują, myśląc o szkole
- sumą niematerialnych aktywów szkoły, które decydują o jej wartości
W dzisiejszym konkurencyjnym środowisku edukacyjnym projektowanie wyróżnika marki szkoły może się okazać niezwykle istotne.
Przede wszystkim dlatego, że rosnąca liczba placówek, zarówno publicznych, jak i prywatnych, zmusza rodziców i uczniów do dokładniejszego PORÓWNYWANIA OFERT. Szkoły muszą PRZYCIĄGAC UWAGĘ nie tylko poprzez wyniki edukacyjne, ale także dzięki budowaniu silnej i autentycznej marki. Ten proces będzie postępował w kolejnych latach.
❓Co daje szkole posiadanie wyróżnika? Wyróżnik:
– wspiera proces rekrutacji, ponieważ wyraźnie komunikuje, dlaczego warto wybrać daną szkołę
– pomaga w budowaniu zaangażowania wśród nauczycieli i uczniów, którzy czują się częścią czegoś wyjątkowego i spójnego z ich przekonaniami i oczekiwaniami
– może być traktowany jako narzędzie komunikacji z otoczeniem, wzmacniając relacje z rodzicami i umożliwiając lepszą promocję działań szkoły
– wspiera szkołę w budowaniu silniejszej społeczności wewnętrznej, ponieważ zarówno nauczyciele, jak i uczniowie mogą utożsamiać się z wartościami i cechami, które stanowią o tożsamości szkoły
– pomaga w budowaniu partnerstw z zewnętrznymi instytucjami, organizacjami i lokalnym biznesem, ponieważ silna marka sprawia, że szkoła staje się atrakcyjniejszym partnerem do współpracy (może to skutkować realizacją wspólnych projektów edukacyjnych, uzyskiwaniem wsparcia finansowego lub organizowaniem wydarzeń, które wzbogacają ofertę edukacyjną i rozwijają społeczność lokalną)
– ułatwia kształtowanie reputacji szkoły jako instytucji godnej zaufania i nowoczesnej, co zwiększa jej prestiż i pozycję szkoły.
Budowanie marki szkoły to proces, który wymaga wskazania zarówno kluczowych WARTOŚCI, którymi szkoła chce się kierować, jak też określenia WIZJI, czyli celu lub celów, które chce ona osiągać w określonym czasie.
Dlatego budowanie wyróżnika marki szkoły to złożony proces, który opiera się na KREATYWNYM i STRATEGICZNYM podejściu do definiowania tożsamości placówki.
‼️Warto również pamiętać, że wyróżnika marki/szkoły nie buduje się przez działania promocyjne. Takie myślenie to błąd, który polega na myleniu przyczyn ze skutkami. Chcemy to WYRAŹNIE PODKREŚLIĆ:
‼️WYRÓŻNIKA MARKI NIE WYPRACOWUJE SIĘ DZIAŁANIAMI PROMOCYJNYMI. DZIAŁANIA PROMOCYJNE POWINNY BYĆ KONSEKWENCJĄ DZIAŁAŃ, DZIĘKI KTÓRYM WYRÓŻNIK MARKI ZOSTANIE WYPRACOWANY
‼️Uświadomienie sobie tej zależności pomoże wam zaoszczędzić zasoby finansowe i energię.
✅W Wasyluk Projektowanie Kreatywne proces projektowania wyróżnika marki opieramy na projektowym podejściu, które angażuje kluczowe grupy interesariuszy, stawia na empatię oraz elastyczność, co pozwala wypracować wyróżnik marki, który nie tylko jest autentyczny, ale również skutecznie komunikuje to, co szkoła ma najlepszego do zaoferowania.
✅Jeśli chciałbyś skorzystać z naszej wiedzy i doświadczenia w projektowaniu wyróżnika marki, możesz skorzystać z naszej oferty. Warsztaty z projektowania wyróżnika marki szkoły kierujemy do różnych grup interesariuszy, aby zapewnić szerokie spojrzenie i zaangażowanie wszystkich, którzy mają wpływ na wizerunek i funkcjonowanie placówki.
ℹ️ Jeśli jesteś zainteresowany/zainteresowana, wyślemy Ci ofertę.
Jednym z celów WASYLUK PROJEKTOWANIE KREATYWNE jest upowszechnianie wiedzy o trendach. Gdziekolwiek jesteśmy, pokazujemy diagnostyczny i kreacyjny potencjał trendów.
Wiemy, że wiele osób uważa, że z trendów mogą korzystać jedynie duże firmy i instytucje, ponieważ tylko one mają niezbędne zasoby, żeby wykorzystywać je w praktycznym wymiarze.
MY SIĘ Z TA OPINIĄ NIE ZGADZAMY.
Nasza praktyka pokazuje, że pracować z trendami może każda organizacja, która chce pracować ze zmianą (chce się zmienić lub chce coś zmienić). Żeby udowodnić, bardzo często pracujemy z wykorzystaniem trendów przy okazji różnego rodzaju aktywności biznesowych i nie tylko bieznesowych.
Pokazujemy POTENCJAŁ TRENDÓW:
- projektując usługi - przygotowując strategie rozwoju i komunikacji dla firm - edukując w zakresie projektowania i trendwatchingu - prowadząc doradztwo biznesowe dla firm
Tworzymy tez narzędzia, które ułatwiają samodzielną pracę z trendami. Jednym z produktów, które stworzyliśmy są KARTY TRENDÓW.
Zestawy kart trendów można znaleźć w sklepie na naszej stornie internetowej. Jeśli jesteście zainteresowani, możecie nabyć dwa zestawy - ogólne karty trendów i karty trendów edukacyjnych (zastanawiamy się też nad stworzeniem kart dla kolejnych branż).
Dzisiaj chcemy Wam pokazać 5 NOWYCH KART, które stanowią dodatek do zestawu ogólnych kart trendów. Prezentujemy nowe trendy, którym, naszym zdaniem, należy się zacząć przyglądać. Pięć nowych kart to:
Kart możecie pobrać już teraz z tego profilu, a niedługo będą do ściągnięcia z naszej stacjonarnej strony w formacie PDF (nadającym się do druku w dobrej jakości).
Zapraszamy do zapoznawania się z nowymi trendami i do ich ściągania. Poza tym odwiedzajcie nasze profile, bo niedługo będzie się sporo działo w różnych obszarach naszych działań 😊
Miejcie się dobrze 😊
ps. w związku z nowymi kartami trendów, szykujemy mały bonus, o którym poinformujemy niedługo 😄 ... Zobacz więcejZobacz mniej
👉Kompetencje, kwalifikacje, umiejętności,- trzeba podobno ciągle rozwijać 👉Certyfikaty, poświadczenia, egzaminy - należy kolekcjonować jak cenne dzieła sztuki 👉W Twoim CV pracodawca nie szuka informacji jakie to oto studia skończyłeń, jakie dyplomy zdobyleś. ☝Za to wszyscy poszukują tajemniczych 4-ch K!!!!
Co to takiego? To kompetencje przyszłości, które pozwolą Ci na w miarę sprawne poruszanie się we współczesnym świecie. KOMUNIKACJA, KREATYWNOŚĆ, KRYTYCZNE MYŚLENIE i WSPÓŁPRACA - to wielka czwórka wyjątkowych umiejętności, które można kształcić i rozwijać podczas uprawiania TRENDWATCHINGu. Najbliższe szkolenie: 17 pażdziernika 2024 r, 👉https://fb.me/e/2lFGmxkIq ZApraszamy ... Zobacz więcejZobacz mniej
👉Kompetencje, kwalifikacje, umiejętności,- trzeba podobno ciągle rozwijać 👉Certyfikaty, poświadczenia, egzaminy - należy kolekcjonować jak cenne dzieła sztuki 👉W Twoim CV pracodawca nie szuka informacji jakie to oto studia skończyłeń, jakie dyplomy zdobyleś. ☝Za to wszyscy poszukują tajemniczych 4-ch K!!!!
Co to takiego? To kompetencje przyszłości, które pozwolą Ci na w miarę sprawne poruszanie się we współczesnym świecie. KOMUNIKACJA, KREATYWNOŚĆ, KRYTYCZNE MYŚLENIE i WSPÓŁPRACA - to wielka czwórka wyjątkowych umiejętności, które można kształcić i rozwijać podczas uprawiania TRENDWATCHINGu. Najbliższe szkolenie: 17 pażdziernika 2024 r, ZApraszamy ... Zobacz więcejZobacz mniej
Świat gna bez opamiętania!!! Ma być dużo, intensywnie, jednakowo, wystandaryzowane. 🧐Czy w tym zalewie wszystkiego MOŻNA albo WARTO SIĘ wyróżniać?
☝A jeśli tak to czy wiesz co wyróżnia Ciebie, twoją firmę, twoją organizację spośród wielu innych? 👉Co jest wyjątkowego w tym co proponujesz innym? Jak to znaleźć i docenić? Ja to pokazać światu, aby również docenił?
Tych tematów dotykamy podczas naszych szkoleń i szukamy właśnie tej Twojej wyjątkowości i niepowtarzalności? Uczymy jak to zrobić dla twojej marki, firmy organizacji.
🔸Zapraszamy na najbliższe szkolenie już 15 – 16 października 2024 r. TWORZENIE WYJĄTKOWEGO WYRÓŻNIKA MARKI fb.me/e/62R8Dlkpv
ps. pamiętajcie, że na szkolenia możecie uzyskać dofinansowanie 💲 💲 💲 nawet do 80%. Jeśli potrzebujecie pomocy w tym zakresie dajcie nam znać!!!
Tymczasem zerknijcie co o tym szkoleniu mówi Piotr 👇👇👇
A u nas PAŹDZIERNIK szkoleniowo koncentruje się wokół dwóch tematów: 📊TRENDY i 🧠MYŚLENIE PROJEKTOWE Dziś mamy dla was specjalne zaproszenie do udziału w szczególnych warsztatach z zakresu design thinking: 👉 najpierw 10 października 2024 r zapraszamy Was na jednodniowa rozgrzewkę i szkolenie DESIGN THINKING – SZTUKA MYŚLENIA I DZIAŁANIA PROJEKTOWEGO fb.me/e/6PFlEsIu0
👉zaś chwile potem zapraszamy na 22-24 października 2024 r. MODERATOR (KA) DESIGN THINKING fb.me/e/8PT8xyRhH
ps. pamiętajcie, że na szkolenia możecie uzyskać dofinansowanie 💲 💲 💲 nawet do 90%. Jeśli potrzebujecie pomocy w tym zakresie dajcie nam znać!!!
WYRÓŻNIK MARKI DLA SZKÓŁ. Nasze ostatnie doświadczenia z pracą dla szkół pokazały, że każda z nich posiada wyjątkową wartość, która odróżnia ją od innych placówek. Zaczęliśmy o tym dyskutować i doszliśmy do wniosku, że każda szkoła mogłaby wypracować własny WYRÓŻNIK MARKI.
❓Czym jest wyróżnik marki?
To unikalna wartość, zestaw cech i wartości, które odróżniają firmę, przedsiębiorstwo lub organizację od innych instytucji działających w podobnym obszarze. W przypadku SZKÓŁ, taki wyróżnik mógłby być jej ZNAKIEM ROZPOZNAWCZYM, dzięki któremu szkoła buduje własną tożsamość, a w konsekwencji, swój obraz w oczach uczniów, rodziców lub otoczenia społecznego.
❓Czym mógłby być wyróżnik szkoły?
- tym, co o szkole myślą jej użytkownicy i partnerzy
- sumą obietnic, które składa szkoła swoim użytkownikom i partnerom
- tym, co jej użytkownicy intuicyjnie czują, myśląc o szkole
- sumą niematerialnych aktywów szkoły, które decydują o jej wartości
W dzisiejszym konkurencyjnym środowisku edukacyjnym projektowanie wyróżnika marki szkoły może się okazać niezwykle istotne.
Przede wszystkim dlatego, że rosnąca liczba placówek, zarówno publicznych, jak i prywatnych, zmusza rodziców i uczniów do dokładniejszego PORÓWNYWANIA OFERT. Szkoły muszą PRZYCIĄGAC UWAGĘ nie tylko poprzez wyniki edukacyjne, ale także dzięki budowaniu silnej i autentycznej marki. Ten proces będzie postępował w kolejnych latach.
❓Co daje szkole posiadanie wyróżnika? Wyróżnik:
– wspiera proces rekrutacji, ponieważ wyraźnie komunikuje, dlaczego warto wybrać daną szkołę
– pomaga w budowaniu zaangażowania wśród nauczycieli i uczniów, którzy czują się częścią czegoś wyjątkowego i spójnego z ich przekonaniami i oczekiwaniami
– może być traktowany jako narzędzie komunikacji z otoczeniem, wzmacniając relacje z rodzicami i umożliwiając lepszą promocję działań szkoły
– wspiera szkołę w budowaniu silniejszej społeczności wewnętrznej, ponieważ zarówno nauczyciele, jak i uczniowie mogą utożsamiać się z wartościami i cechami, które stanowią o tożsamości szkoły
– pomaga w budowaniu partnerstw z zewnętrznymi instytucjami, organizacjami i lokalnym biznesem, ponieważ silna marka sprawia, że szkoła staje się atrakcyjniejszym partnerem do współpracy (może to skutkować realizacją wspólnych projektów edukacyjnych, uzyskiwaniem wsparcia finansowego lub organizowaniem wydarzeń, które wzbogacają ofertę edukacyjną i rozwijają społeczność lokalną)
– ułatwia kształtowanie reputacji szkoły jako instytucji godnej zaufania i nowoczesnej, co zwiększa jej prestiż i pozycję szkoły.
Budowanie marki szkoły to proces, który wymaga wskazania zarówno kluczowych WARTOŚCI, którymi szkoła chce się kierować, jak też określenia WIZJI, czyli celu lub celów, które chce ona osiągać w określonym czasie.
Dlatego budowanie wyróżnika marki szkoły to złożony proces, który opiera się na KREATYWNYM i STRATEGICZNYM podejściu do definiowania tożsamości placówki.
‼️Warto również pamiętać, że wyróżnika marki/szkoły nie buduje się przez działania promocyjne. Takie myślenie to błąd, który polega na myleniu przyczyn ze skutkami. Chcemy to WYRAŹNIE PODKREŚLIĆ:
‼️WYRÓŻNIKA MARKI NIE WYPRACOWUJE SIĘ DZIAŁANIAMI PROMOCYJNYMI. DZIAŁANIA PROMOCYJNE POWINNY BYĆ KONSEKWENCJĄ DZIAŁAŃ, DZIĘKI KTÓRYM WYRÓŻNIK MARKI ZOSTANIE WYPRACOWANY
‼️Uświadomienie sobie tej zależności pomoże wam zaoszczędzić zasoby finansowe i energię.
✅W Wasyluk Projektowanie Kreatywne proces projektowania wyróżnika marki opieramy na projektowym podejściu, które angażuje kluczowe grupy interesariuszy, stawia na empatię oraz elastyczność, co pozwala wypracować wyróżnik marki, który nie tylko jest autentyczny, ale również skutecznie komunikuje to, co szkoła ma najlepszego do zaoferowania.
✅Jeśli chciałbyś skorzystać z naszej wiedzy i doświadczenia w projektowaniu wyróżnika marki, możesz skorzystać z naszej oferty. Warsztaty z projektowania wyróżnika marki szkoły kierujemy do różnych grup interesariuszy, aby zapewnić szerokie spojrzenie i zaangażowanie wszystkich, którzy mają wpływ na wizerunek i funkcjonowanie placówki.
ℹ️ Jeśli jesteś zainteresowany/zainteresowana, wyślemy Ci ofertę.
💯Sprawdź nas 😊 ... Zobacz więcejZobacz mniej
Jednym z celów WASYLUK PROJEKTOWANIE KREATYWNE jest upowszechnianie wiedzy o trendach. Gdziekolwiek jesteśmy, pokazujemy diagnostyczny i kreacyjny potencjał trendów.
Wiemy, że wiele osób uważa, że z trendów mogą korzystać jedynie duże firmy i instytucje, ponieważ tylko one mają niezbędne zasoby, żeby wykorzystywać je w praktycznym wymiarze.
MY SIĘ Z TA OPINIĄ NIE ZGADZAMY.
Nasza praktyka pokazuje, że pracować z trendami może każda organizacja, która chce pracować ze zmianą (chce się zmienić lub chce coś zmienić). Żeby udowodnić, bardzo często pracujemy z wykorzystaniem trendów przy okazji różnego rodzaju aktywności biznesowych i nie tylko bieznesowych.
Pokazujemy POTENCJAŁ TRENDÓW:
- projektując usługi
- przygotowując strategie rozwoju i komunikacji dla firm
- edukując w zakresie projektowania i trendwatchingu
- prowadząc doradztwo biznesowe dla firm
Tworzymy tez narzędzia, które ułatwiają samodzielną pracę z trendami. Jednym z produktów, które stworzyliśmy są KARTY TRENDÓW.
Zestawy kart trendów można znaleźć w sklepie na naszej stornie internetowej. Jeśli jesteście zainteresowani, możecie nabyć dwa zestawy - ogólne karty trendów i karty trendów edukacyjnych (zastanawiamy się też nad stworzeniem kart dla kolejnych branż).
Dzisiaj chcemy Wam pokazać 5 NOWYCH KART, które stanowią dodatek do zestawu ogólnych kart trendów. Prezentujemy nowe trendy, którym, naszym zdaniem, należy się zacząć przyglądać. Pięć nowych kart to:
- AI-FREE
- ANTY-BRANDING
- ATTENTION ECONOMY
- CREATIVITY FIRST
- SYMBIOCEN
Kart możecie pobrać już teraz z tego profilu, a niedługo będą do ściągnięcia z naszej stacjonarnej strony w formacie PDF (nadającym się do druku w dobrej jakości).
Zapraszamy do zapoznawania się z nowymi trendami i do ich ściągania. Poza tym odwiedzajcie nasze profile, bo niedługo będzie się sporo działo w różnych obszarach naszych działań 😊
Miejcie się dobrze 😊
ps. w związku z nowymi kartami trendów, szykujemy mały bonus, o którym poinformujemy niedługo 😄 ... Zobacz więcejZobacz mniej
👉Kompetencje, kwalifikacje, umiejętności,- trzeba podobno ciągle rozwijać
👉Certyfikaty, poświadczenia, egzaminy - należy kolekcjonować jak cenne dzieła sztuki
👉W Twoim CV pracodawca nie szuka informacji jakie to oto studia skończyłeń, jakie dyplomy zdobyleś.
☝Za to wszyscy poszukują tajemniczych 4-ch K!!!!
Co to takiego? To kompetencje przyszłości, które pozwolą Ci na w miarę sprawne poruszanie się we współczesnym świecie.
KOMUNIKACJA, KREATYWNOŚĆ, KRYTYCZNE MYŚLENIE i WSPÓŁPRACA - to wielka czwórka wyjątkowych umiejętności, które można kształcić i rozwijać podczas uprawiania TRENDWATCHINGu.
Najbliższe szkolenie:
17 pażdziernika 2024 r, 👉https://fb.me/e/2lFGmxkIq
ZApraszamy ... Zobacz więcejZobacz mniej
👉Kompetencje, kwalifikacje, umiejętności,- trzeba podobno ciągle rozwijać
👉Certyfikaty, poświadczenia, egzaminy - należy kolekcjonować jak cenne dzieła sztuki
👉W Twoim CV pracodawca nie szuka informacji jakie to oto studia skończyłeń, jakie dyplomy zdobyleś.
☝Za to wszyscy poszukują tajemniczych 4-ch K!!!!
Co to takiego? To kompetencje przyszłości, które pozwolą Ci na w miarę sprawne poruszanie się we współczesnym świecie.
KOMUNIKACJA, KREATYWNOŚĆ, KRYTYCZNE MYŚLENIE i WSPÓŁPRACA - to wielka czwórka wyjątkowych umiejętności, które można kształcić i rozwijać podczas uprawiania TRENDWATCHINGu.
Najbliższe szkolenie:
17 pażdziernika 2024 r,
ZApraszamy ... Zobacz więcejZobacz mniej
Świat gna bez opamiętania!!! Ma być dużo, intensywnie, jednakowo, wystandaryzowane.
🧐Czy w tym zalewie wszystkiego MOŻNA albo WARTO SIĘ wyróżniać?
☝A jeśli tak to czy wiesz co wyróżnia Ciebie, twoją firmę, twoją organizację spośród wielu innych?
👉Co jest wyjątkowego w tym co proponujesz innym? Jak to znaleźć i docenić?
Ja to pokazać światu, aby również docenił?
Tych tematów dotykamy podczas naszych szkoleń i szukamy właśnie tej Twojej wyjątkowości i niepowtarzalności?
Uczymy jak to zrobić dla twojej marki, firmy organizacji.
🔸Zapraszamy na najbliższe szkolenie już
15 – 16 października 2024 r. TWORZENIE WYJĄTKOWEGO WYRÓŻNIKA MARKI
fb.me/e/62R8Dlkpv
ps. pamiętajcie, że na szkolenia możecie uzyskać dofinansowanie 💲 💲 💲 nawet do 80%. Jeśli potrzebujecie pomocy w tym zakresie dajcie nam znać!!!
Tymczasem zerknijcie co o tym szkoleniu mówi Piotr 👇👇👇
🧐 ... Zobacz więcejZobacz mniej
A u nas PAŹDZIERNIK szkoleniowo koncentruje się wokół dwóch tematów: 📊TRENDY i 🧠MYŚLENIE PROJEKTOWE
Dziś mamy dla was specjalne zaproszenie do udziału w szczególnych warsztatach z zakresu design thinking:
👉 najpierw 10 października 2024 r zapraszamy Was na jednodniowa rozgrzewkę i szkolenie DESIGN THINKING – SZTUKA MYŚLENIA I DZIAŁANIA PROJEKTOWEGO
fb.me/e/6PFlEsIu0
👉zaś chwile potem zapraszamy na 22-24 października 2024 r. MODERATOR (KA) DESIGN THINKING
fb.me/e/8PT8xyRhH
ps. pamiętajcie, że na szkolenia możecie uzyskać dofinansowanie 💲 💲 💲 nawet do 90%. Jeśli potrzebujecie pomocy w tym zakresie dajcie nam znać!!!
Tymczasem zerknijcie, co się będzie działo na tych szkoleniach 👇👇👇 ... Zobacz więcejZobacz mniej