strategia wzornicza

STRATEGIA WZORNICZA – Usługa polega na opracowaniu strategii wzorniczej, która poprzedzona jest przeprowadzeniem audyty wzorniczego. Strategie przygotowywane w ramach działań oferowanych przez PARP. Zgodnie z wytycznymi opracowana strategia wzornicza tj. raport z przeprowadzonego audytu wzorniczego zawiera następujące elementy:

 

  1. ogólną charakterystykę firmy zawierającą analizę wzorniczą przedsiębiorstwa w zakresie produktów, technologii, struktury organizacyjnej, procesów komunikacji z klientem, strategii marketingowej;
  2. ogólny opis otoczenia firmy w zakresie designu zawierający co najmniej informacje odnośnie charakterystyki klientów, opis głównych konkurentów;
  3. opis trendów rynkowych, określenie kluczowych w kontekście Zamawiającego trendów branżowych, społecznych i technologicznych o dużym potencjale wpływu na rynek
  4. ocenę poziomu wykorzystania wzornictwa w firmie oraz jej potencjału w tym zakresie;
  5.  zdefiniowanie problemów wzorniczych w firmie, przy czym problemy te mogą dotyczyć zarówno produktu, jak i innych procesów biznesowych w firmie;
  6. możliwości rozwiązania problemów wzorniczych w przedsiębiorstwie
  7. rekomendacje dalszych działań dla firmy.
Jeśli chcesz skorzystać z naszych usług, ale masz wątpliwości czy to właściwy adres
PRZEGADAJMY TO!
Daj nam znać w czym moglibyśmy Ci pomóc – będzie nam łatwiej przygotować się do rozmowy.

Prywatność

10 + 9 =